Novim Sadom kruži neobičan plavi kombi koji je za kratko vrijeme postao prava atrakcija na ulicama. I dok se većina vozila izgubi u moru saobraćaja, ovo jedno odmah upada u oči – na njegovoj haubi se nalazi slavina. Da, dobro ste pročitali – pravi vodoinstalaterski simbol, umjesto klasične oznake. Vlasnik? Mile Petrović (50), poznatiji sada svima kao “Mile vodoinstalater”.
Mile je na vrlo originalan i duhovit način iskoristio ono čime se bavi kako bi skrenuo pažnju na svoj posao – i uspjelo mu je više nego što je mogao da zamisli. Slavina na haubi nije samo ukras, već marketinški potez koji je preko noći postao viralan.
– Ova ideja je bila čist marketing, malo da se zezamo. Dobra šala svima dobro dođe, ali i ljudi su to jako dobro prihvatili. Čim me vide na semaforu, sa sve tom slavinom na haubi, odmah fotografišu auto, prilaze mi, traže vizit kartu – rekao je Mile za Telegraf.rs, dodajući da ga najviše zabavljaju komentari na društvenim mrežama, gdje su ga prozvali “Mile Rojs” i čestitali mu na tome što je “obrnuo igricu”.

I sve je počelo kad je, kako kaže, vidio automobil marke Jaguar.
– Razmišljao sam šta bih mogao da uradim, a da bude zanimljivo i nakon što sam u gradu vidio auto marke Jaguar, došao sam na ideju da i ja mogu da stavim slavinu na haubu umjesto onog “Jaguara”. To sam i uradio i pokazalo se kao dobra ideja – priča Mile.
Zanimljivo je da ovaj “zaštitni znak” ima isključivo na službenom vozilu. Privatni automobil, kaže, ostao je “normalan”.
Osim što je hit na društvenim mrežama, Mile je i zvanično priznat kao jedan od tri najbolja majstora u Novom Sadu po izboru građana. No tu se ne zaustavlja – član je Srpskog viteškog udruženja “Čuvari zmaja” i već šest godina organizuje “Novosadski viteški sabor”.
Ovaj neobični majstor pokazao je da za dobru reklamu nije potreban ni ogroman budžet ni agencija – dovoljna je dobra ideja, malo humora i mnogo volje. Slavina na haubi postala je simbol genijalnog lokalnog marketinga, a Mile – junak svakodnevice.