Nizozemski maloprodajni div Action uskoro otvara svoje prve trgovine u Hrvatskoj.
Riječ je o popularnom diskontnom lancu neprehrambenih proizvoda koji se posljednjih godina nevjerovatnom brzinom širi širom Europe, uključujući Njemačku, Austriju, Francusku i Sloveniju.
Prema informacijama objavljenim na službenoj web stranici kompanije, Action u prosjeku uvodi oko 150 novih proizvoda sedmično, a u njihovoj ponudi nalazi se više od 1.500 artikala čija cijena iznosi manje od 1 eura.
Na stranici je dostupna i rubrika za zapošljavanje, gdje se navodi da će uskoro biti otvoreni natječaji za rad u trgovinama i uredskim pozicijama, iako konkretni oglasi još nisu objavljeni.
Također, kompanija traži potencijalne lokacije za buduće poslovnice u Hrvatskoj, što potvrđuje da se širenje aktivno planira.
Action je poznat po širokoj ponudi kućanskih potrepština, dekoracija, kozmetike, tekstila, igračaka i sezonskih proizvoda, dok u manjem obimu prodaje i prehrambene artikle te pića.
Ovaj diskontni lanac postao je prepoznatljiv po konceptu “velike vrijednosti za mali novac”, zbog čega je stekao ogromnu popularnost među kupcima širom Europe.
