Trgovački lanac Müller u Hrvatskoj našao se na meti kritika nakon što su kupci prijavili da su određeni proizvodi na blagajni naplaćivani po višim cijenama od onih prikazanih na etiketama.
Primjeri koji su izazvali najviše pažnje uključuju popularnu igricu Super Mario, čija je cijena na etiketi bila 49,99 eura, dok je na računu naplaćena 51,49 eura. Slične nepravilnosti zabilježene su i kod slušalica te kontrolera za PlayStation 5, gdje su razlike u cijeni bile značajne.
Saopštenje trgovačkog lanca
Nakon što je slučaj prijavljen Državnom inspektoratu, Müller je izdao saopštenje u kojem su priznali grešku i izrazili žaljenje.
“Ovim se putem želimo izviniti zbog nastale situacije u kojoj je došlo do krivog iskazivanja cijene određenih proizvoda i dovođenja potrošača u zabludu, suprotno pravilima o zaštiti prava potrošača i zakonskim obavezama,” navodi se u saopštenju.
Kompanija je naglasila da nije bilo namjere prevare, već da je greška posljedica povećanog obima posla tokom božićnog perioda.
Mjere za sprječavanje budućih grešaka
Kako bi izbjegli slične situacije, Müller je poduzeo nekoliko koraka:
1. Pojačana kontrola označavanja cijena na svim prodajnim mjestima.
2. Organizacija dodatne obuke za osoblje kako bi se osigurala tačnost u označavanju proizvoda i komunikaciji s kupcima.
Povrat novca kupcima
Kupci koji su primijetili razlike u cijeni mogu zatražiti povrat novca na svim prodajnim mjestima Müllera uz predočenje računa i artikla. U slučaju gubitka računa, potrošači trebaju kontaktirati prodajno mjesto gdje su obavili kupovinu i navesti datum i vrijeme transakcije kako bi se obavila pretraga računa.
Müller je izrazio žaljenje zbog ovog propusta i uvjerio kupce da će poduzeti sve potrebne mjere kako bi očuvao njihovo povjerenje.
Piše Fokus.ba.